13 decembrie 2008

iarba si soare


ma simt influentat de articolele septimiei, cu propozitiile ei scurte si foarte metaforice. nu pot sa zic inspirat, pt ca nu ma determina sa creez ceva..de-al meu, ci dimpotriva ajung sa scriu ceva asemanator ei. si nu-mi e deloc caracteristic, stilul ei caracteristic.8-} de aceea, trebuie sa ascult Bach acum, ca sa ma zapaceasca cu fuga lui la orga si sa imi readuc ideile in cap. am vazut un film, azi. frumos, pt ca aveau oamenii haine frumoase si erau frumosi. adica frumoase. de fapt, e frumoasa. dar nu asta conteaza:)). zicea tipa despre libertate ca...nu poti sa ai libertate pe jumatate, ori e completa, ori nu e. si o compara cu moartea, care bineinteles ca nu e ceva aproximativ. si iubirea, fireste. .....
totusi, soarele se stinge iar acordurile ascutite aruncate in vant de ultima stralucire vegheaza inca asupra paturii de pe iarba. acolo unde e. pt ca iarna e ca o perioada fara iarba, desi chiar asta e. cel putin la noi. dar iarba poate avea mai multe intelesuri. la fel cum am numit mai demult sentimentele valuri, pt a scrie mai usor, asa numesc acum sentimentele iarba. dar cum iarba si valurile sunt doua creaturi diferite, asa si cele doua sentimente se disting intre ele. si totusi iarba contine multa apa, iar valurile sunt doar apa. asta face ca iarba sa fie mai evoluata decat valurile, intr-un anumit sens. pt ca nu poti evolua in mai multe sensuri. e imposibil, daca nu esti Dumnezeu. iar El nu are nevoie sa evolueze, pt ca e maximul, spre El evoluam toti, intr-o directie sau alta. si iarba, care are mai putina apa decat valurile, e completata cu acel ceva numit vorba. cuvant. gand pictat. sunet adunat. o iau razna.
of, si ca de obicei trebuie sa ajung la o concluzie. imi doresc ca intr-o zi, sau noapte, sa ajung la sfarsitul articolului si sa nu am o concluzie. sa fie...diferit. dar momentul nu e acum, si asa spun ca...ca iarba e facuta pt acele clipe cand stai si iti vorbesti sentimentele, iar marea, valurile, pt clipele cand nimic altceva nu exista, decat zgomot si.... valuri :).
disclaimer: Septimia, stii ca imi plac articolele tale, nu ai niciun motiv sa te simti ofensata:).

2 comentarii:

Melania spunea...

.."dar iarba poate avea mai multe intelesuri..":)

Septimia spunea...

nici nu imi trecea prin cap sa ma simt ofensata ;))flatata;;) ms de aprecieri..intr-adevar , nu avem stiluri asemanatoare.daca ar fi, ne-am plictisi :D...si mie imi plac articolele tale, ca daca nu mi-ar placea, nu le-as citi :d [hug and stuff] [meli, ca de obicei ;))]