8 iunie 2009

Aiurea

Sa invidiezi pe cineva pt dragostea pe care o poarta. Asta chiar cred ca e greu de gasit, desi in zilele voastre devin posibile multe lucruri imposibile altfel. Cum ar fi ploaia calda sub cer verde, sau sucul de portocale carbogazos. Dudes, trebuie sa va ganditi la lucruri mai simple. Mi se pare aiurea sa aleg calea cea grea, cand intotdeauna cea usoara e mai la-ndemana. Intotdeauna e mai usor sa spui totul pe fata decat sa o iei pe ocolisuri, si intotdeauna e mai usor sa actionezi dupa instinct decat dupa logica si consultari. E aiurea. Banuiesc ca "aiurea" e cuvantul de baza pt articolul asta, pt ca o sa-l mai folosesc de cateva ori. Cred.
Vroiam sa zic ca...temperatura asta ridicata nu e deloc benefica. Mi s-a sters complet memoria si mi-e chiar greu sa mi te aduc aminte. Mi se pare mai simplu sa mi te imaginez ad-hoc(merge?). Fata..da, draguta. Intelectul..tot ce poate crea o opera sau mai bine zis o scriere care sa trezeasca in mine oarecare emotii, e bine. Cea care reuseste sa faca asta si sa ma faca sa zambesc inainte sa trebuiasca, e foarte bine. Cea care are parul in vant si lasa aerul sa-i usuce picaturile de melancolie de pe frunte, e perfect. Apoi...nu stiu ce-ar mai fi de zis. Se intelege ca un aspect overall de caramida sparta de trotuar nu e un plus. La fel si cel de melc strivit din neatentie sau cireasa stoarsa. O capsuna fresh e pe gustul meu.
O aripa invizibila, fireste, face ca o patura de aer rece sa ma inveleasca si sa imi clarifice memoriile. In timp ce reciteam ultima parte a scrierii mi-am amintit de tine. Cum altfel? Rezemata de un calorifer de fonta, cu o cana mare cu lapte cald intr-o mana si mult-asteptatul castron cu capsuni fresh in cealalta. Oh, shit! Stiam ca am uitat ceva.
Aiurea.Reiau.
Rezemata de un calorifer alb de fonta, cu o cana mare cu toarta, plina cu lapte cald, pur, intr-o mana, si mult-asteptatul castron cu capsuni fresh in cealalta. Intre buzele-ti catifelate tii strans pliculetul de zahar, pudra..
Incredibil...
Las o piesa. Nu ma impresioneaza atat de mult sunetul cat o fac versurile, dar merge ascultata tare oricum. Totusi nu te uita la videoclip. E aiurea. :)

Muse - Bliss

2 comentarii:

Melania spunea...

ii asa de fain..iti da starea aia de bine..tat

giuly spunea...

mai...tot ce vine de la muse suna bine :-w